piątek, 12 lipca 2013

WAŻNE!!!

Nie wiem po co piszę tego bloga. Najlepiej jakbym go usunęła. Bez sensu, że czytają go 2 osoby. Jedna z tych dwóch jest moją przyjaciółką, także wiadomo, że będzie go czytała. Dla jednej osoby nie warto. Serio tylko 2 osoby go czytają? Naprawdę dzięki 2 osobom mam tyle wyświetleń? Jakoś w to nie wierzę. Także jeżeli chcecie żebym kontynuowała tego bloga i dodała następny rozdział POD TYM WPISEM MUSI BYĆ MINIMUM 6 KOMENTARZY! Jak będzie to dodam następny, a jak nie to trudno... 
Pozdro!

5 komentarzy:

  1. Nie usuwaj bloga, jest świetny i nie czytam go tylko ze względu na naszą przyjaźń. Czytam go bo jest super, opisujesz ciekawą opowieść. Ja mam mniej komentarzy, a jednak zamierzam nie usuwać swojego bloga, pisze go nawet dla siebie.Jak usuniesz swojego bloga to się obrażę.
    Pozdrowienia od przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz naprawdę świetny blog, więc go nie usuwaj.
    Powiem o twoim blogu kilku osobom na pewno im się spodoba.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie usuwaj bloga ja już popełniłam ten błąd i nie chce żebyś ty też to zrobiła nie ważne ile osób to czyta ważne że piszesz i poświęcasz swój cenny czas nawet i dla tych 2 osób dla nich ten blog coś znczy

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra, biorę się za pisanie następnego rozdziału. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno pisz dalej to jest naprawdę swietne. Może nie czytam Twojego bloga codziennie,ale jak już to od razu kilka rozdziałów.Naprawdę zainteresowała mnie historia Nadii i Mateusza.:DD

    OdpowiedzUsuń